2009-02-14

MMM-MM



HOW BEAUTIFUL IS THIS

13 comments:

Jenna Kämäräinen said...

Hei muru, ehitkö jakaa viisauttasi? Yritän tehdä uutta blogia, mutta mä en saa siitä pohjasta sopivan levystä. Että millä sä oot saanu tän näin hyvän levyseksi. Se perus minima on järkky kapea ja se strech ihan tosi leveä. Osaatko sanoa, miten saisin jotain siltä väliltä?

Että näin mielenkiintoinen kommentti :)

Ria said...

Voi että, en ole kyllä näissä mikään ekspertti, mutta musta tuntuu että juju on outer wrapperissa. Eli, olen itse säädellyt noita lukuja tuolleen.

Liitän ton kohdan tähän antamaan suuntaa =) Voit sitten myös itse säädellä noita lukuja mieleiseksi.

Toivottavasti tämä auttaisi edes vähäsen. Jos ei auta niin mietitään sitten yhdessä tarkemmin!

P.S. IHANAA, UUSI BLOGI SULTA! <3


/* Outer-Wrapper
----------------------------------------------- */
#outer-wrapper {
background:#FFFFFF;
width: 1100px;
margin:0 auto;
padding:10px;
text-align:left;
font: $bodyfont;
}

#main-wrapper {
background:#FFFFFF;
width: 800px;
float: left;
word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */
overflow: hidden; /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */
}

#sidebar-wrapper {
background:#FFFFFF;
width: 200px;
float: right;
word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */
overflow: hidden; /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */
}

Jenna Kämäräinen said...

Päinvastoin: kaikki on ihan mullin mallin ja MITEN sä pääsit sinne, vaikka niissä on rajattu sisäänpääsy? :)

Mut mä yritän tota! Pistänkö pohjaksi normaali miniman?

Oho, luin vasta nyt, että "ihanaa" ei "ihana", eli et oo vielä käyny siellä, huh! :)

Kiitos kamalan hurjan paljon vinkistä, mä kokeilen ja palaan rasittamaan sua, jos se ei toimi!
Ja heti ku eka postaus on valmis (ehkä kymmenen vuoden päästä, ku opin eka koodaamaan pohjan), kutsun sut ja koko maailman kylään, sut tietty eka :)

Ria said...

Joo, siis en ole vielä vieraillut blogissasi ! Mutta odotan tosi innolla =)

Joo, mäkin käytän Minimaa, joten kannattaa valita se. Ja jos ei onnistu, niin tuu ihmeessä kysyy niin yritään pähkäillä!

Kun olen "koodaillut" tän pohjan silloin joskus kun koodailemiset oli paremmin muistissa. Vaikka en minä ikinä ole oikeastaan koodailemisestä mitään ymmärtänyt. Aika vaiston varaisesti vain... ;)

Ria said...

yyh, enkä edes jaksa laskea noita mun kirjoitusvirheitä...

Jenna Kämäräinen said...

RIA SÄ OOT NERO!! Ihailen sua jo pelkästään tän koodailunäkökulman vuoksi lopun elämääni!! Se siis TOIMI! :) Olen ihan riemuissani!!

Kiitos kiitos kiitos kiitos! KIITOS! Sano heti, kun keksit jonkin hyvän vastapalveluksen <3

PUUUUUS!

Enää tarvii keksiä, mistä bloggaan:)

Ria said...

Voi miten hienoa <3 Ei tää nyt mitään ! Olen vain iloinen että osasin auttaa =)

Nyt vain sitten odottelemaan blogin avausta. Olen niin kaipaillut sun juttujasi! Saat ihan mistä tahansa aiheesta mahtavan ja mielenkiintoisen jutun <3

Anonymous said...

hei te kaksi ihanaa. olin cottonin suurensuuri fani, onko blogin jutut vielä tallessa? mutta ihanaa, jos jenna taas alkaa bloggaamaan. odotan innolla :> ja se on kiva että saa näin omilla ehdoillaan blogata, ria - tää sunkin blogi on just ihana kun ei oo niin supersuosittu, siis että nää kommenttiboksit ois mitään anonyymien temmellyskenttiä :p vaan että saatte ihan omaksi ja muidenkin iloksi kirjoitella, ilman että kukaan valittaa postaustahdista sun muista... ihanaa kevättä! :>

Ria said...

Sophie, osuit aivan asian ytimeen ! =)

Tälläinen bloggailu tuntuu niin omalta. En ota stressiä mistä ja milloin kirjoitan, kirjoittelen lähinnä omaksi iloksi. Toki on mukavaa jos muutkin löytävät joskus blogistani kiinnostavia juttuja.

Mutta kiitos sulle ja toivottavasti löydät namelessista jatkossakin kivoja juttuja ! =)

(Ainiin, ja on Cottonin jutut vielä tallessa. Visusti vain salasanojen takana ;) )

Jenna Kämäräinen said...

No mullehan iski sitten jo heti eilen kauheat epäilyt, että ei hitsi, haluanko sittenkään blogata - jatkuva jahkaaja kun olen. Mutta sitten luin Ria sun kommentin ja ajattelin, että ehkä mä avaankin taas vain sun silmille aukeavan blogin, se on ihnan lämpimän turvallista, kuin äidin mahassa lilluminen - paha maailma on kaukana ja saa rauhassa lyllyä omissa jutuissaan! :) Oot ihana valo <3

Mutta sitten luin Sophien kommentin ja mietin, että ei hitsi. Tällasiin ihmisiin ois ihanaa olla taas yhteydessä, kiitos Sophie ihanasta kommentista <3 Eli enköhän mä tässä ryhdistäydy ja paina sitä julkaisunappia parin viikon sisällä jahka saan kameran Allulta ja ajatukset kasaan:)

Ihanaa päivää molemmille! <3

Ria said...

Jenna olet mahtava ! <3

Päädyitpä sitten kumpaan tahansa vaihtoehtoon, tiedät että täällä on innokas lukija odottelemassa =)

... Mutta voin sanoa, että olen yllättynyt siitä, että kuitenkin suht harva on löytänyt blogiini. Pelkäsin että namelessista tulisi samanlainen anonyymi-fiasko, kuin muista edellisistä. Ihanaa, että olen saanut kirjoitella omia juttujani, omalla tahdilla.

Joten, rohkeutta vain Jennaseni! :)

Jenna Kämäräinen said...

Todella, tuo olisi ideaalitilanne: että olisi tilaa ja aikaa kirjoittaa omaa tahtia omista jutuista. Oon niin iloinen, että sun blogi on niin sun näköinen!

Mä lupaan yrittää, vaikka vähän vielä epäilyttää ;)

Ihanaa viikonloppua!

Ria said...

yritä ihmeessä ! =) Tsemppiä

Ihanaa viikonloppua myös sinulle ! <3