2008-08-25

PYYNTÖ

Pliis, antakaa mun kissa ja Jopo takaisin =(

13 comments:

Jenna Kämäräinen said...

Missä sun mopo ja kissa on?? :(

Olin ihan unohtanut, että lukio on jo alkanut!Oma lukujärjestys alko kuulostaa aika helpolta sun suunnitelmien rinnalla! Koita kestää, kohta se on ohi <3
Mikä on muuten ekstrainfo?

Ria said...

Kissa, Sipi (harmaa kissa aiemmassa postauksessa) on ollut kateissa jo 3 viikkoa. Viimeksi sen oli "napanneet" meidän naapurit, mutta tällä kertaa varmaan joku muu perhe ;)

Joponi varastettiin viikko sitten meidän pihasta. Ja oli muuten vielä lukossa!

Kiitos tsempistä! <3 Ekstrainfossa meille kerrotaan/kerrataan noita kirjoituksiin liittyviä sääntöjä jne. Mitä siellä tapahtuu, mitä sinne saa viedä ja tälläistä.

Jenna Kämäräinen said...

Ihan epistä:(

Mä pidän peukkuja, että molemmat palaavat!

Aivan huippu väsyttävä päivä takana, nyt tutimaan.
Virtuaalihalaus ja ahkeraa loppuviikkoa :)

Ria said...

Toivotaan!

Paitsi tänään olin yhteyksissä vakuutusyhtiöön ja omavastuuksi jää (vain) 130€. Tilasinkin itselleni sitten Finnish Design-shopista valkoisen Jopon =)

Nyt vain kissa kotiin!

marianna said...
This comment has been removed by the author.
marianna said...

Täytyy munkin nyt jotain merkkejä antaa itestäni, oon tätä täältä suosikkilistalta lueskellut mut kommentointi jäänyt ihan kokonaan. Ihanaa kun jatkoit! Toivottavasti Sipi palaa kotiin:>

Ja hei Jenna, oon utelias sun salaisesta blogista... ;D
Tekis mieli itekki sellanen kehitellä, ikävä tätä kaikkea!

(toi ylempi kommentti oli joku mun säätö, oon näköjään unohtanut jo miten kommentoidaan=D)

Jenna Kämäräinen said...

Valkoinen jopo ja Marianna! Ihana aloitus päivälle :)

Hmm...mistäs alottaisi... Varmaan siitä, että nyt Marianna oma blogi pystyyn ja kutsua meillepäin! :) Ja mä voisin kyllä kutsua sutkin mun turhaa-höpötystä-itesestäni -blogiin, jos vaikka saan sun sähköpostiosoitteen :) Mites muuten menee??

Taina said...

Hei tohtisinko kysyä Jenna, että sallitko salaiseen blogiisi lainkaan lukijoita joita et tunne oikeasti, koska tahtoisin kovin sitä lukea? :)

Jenna Kämäräinen said...

Salainen blogini ei taida enää olla kovin salainen :D
Harkitsen tässä parhaillani, että josko jossain vaiheessa julkasen sen kaikille avoimena. Käviskö sellanen ratkasu, että palaan asiaan pian? :)

Taina said...

Joo :D
Heh ei se taida olla kovin salainen niin jos jopa minäkin tiedän sen olemassaolosta :D

Jenna Kämäräinen said...

Jep, eikä siinä oikeastaan muutenkaan mitään salaisuutta ole. Tuntui vaan kivalta aloittaa rauhassa puuhailemaan taas blogin kimpussa. Mutta palataan asiaan!

marianna said...

Joo o pakkohan se on sellanen tehä, lähettelen sit kutsua!

Tylsä vastaus mut hyvin menee, ei oikeestaan mitään erikoisempia. Kiva taas olla blogien kautta teihin yhteyksissä:--)

Ria said...

Marianna! Ihanaa kuulla susta :) Siis tuli ihan yllätyksenä kommenttia, mut tosi kivaa!

Nyt ihmeessä blogia pystyyn! Olisi huippua lukea sun juttuja.

Mulla tää on vain tälläinen hömppä-blogi. Täytyy vain vieroitua bloggauksesta tällä tavoin :D